První verze titulků k S05E13 venku UPDATE: 720p verze ke stažení

06.02.2009 20:51

UPDATE: 2008-02-07 11:55 - Uploadnul jsem verzi přečasovanou na 720p. Udělal jsem v ní i několik málo oprav, které budou do XviD verze zahrnuty až během finální korekce. 720p stahujte zde

 

S jednodenním zpožděním proti původním plánu přinášíme první verzi titulků k Superbowlovému speciálu. Tentokrát se v překladu objevilo několik opravdu ostrých špeků, takže pokud by někdo měl nějaký dobrý nápad/postřeh především k částem označeným zkratkou KOR napište nám prosím buď do Návštěvní knihy nebo sem pod článek.

 

Pro ty, kteří čekají na finální verzi titulků mám zprávu, že nebudou dřív jak po příštím víkendu. Budou také doplněny hlášky týdne a jistě se objeví i další novinky.

 

Jinak dovolil jsem si nastavit stahování aktuálních titulků přímo přes kliknutí na název vydaného titulku v levém panelu. Snad nás to ušetří frustrujícího skrolování v příslušné sekci.

 

Pokud se náhodou titulky rocházejí se zvukem upozorněte nás na to prosím. Časování anglických titulků jsme neměnili a já osobně neměl možnost ho zkontrolovat, jelikož stahuji 720p. Časování na zmiňovanou HD verzi udělám během zítřka.

 

TobiasRieper

Diskusní téma: První verze titulků k S05E13 venku

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Vyhledávání

Stav titulků

6x20 - Happy Hour

Aktuálny stav

 

Nasledující díl


 Reklama

Podpořte tento web!

Umístěte na svůj web tuto ikonku s odkazem na tuto stránku!

Pro výměnu ikonky mě kontaktujte na mailu nebo v Knize návštěv!

Návštěvnost

TOPlist

od 1.10. 2008