Nové titulky

14.05.2009 18:51

 

Opět se musím omluvit. Titulky jsem v neděli poslal ke korekcím. Zjevně se nic nedělo a až dnes mě Maroon (díky) oznámil, že tu pořád nejsou. Takže opět bez korekcí, pravděpodobně s několika fabulacemi.

 

Užijte si tedy předposlední díl této sezóny. Těšte se na poslední epizodu, která bude odvysílána během dnešního večera. Doufejme, že bude stát za to a všichni nám držte palce, abychom tituky uveřejnili v nějakém rozumném časovém limitu.

 

Rád bych zde také uvedl jedno osobní oznámení. Z mnoha důvodů (především ale kvůli dlouhotrvající laxnosti některých kolegů) jsem se rozhodl svoji práci na překladech The Office s touto sezónou ukončit. Byl to pro mě jistě zajímavý "rok", plný nových zkušeností, a to dobrý i špatných. Ačkoli to byly první seriálové titulky, kterých jsem se účastnil, velice rád bych pokračoval. Pokud se najde kombinace seriálu, který by mi padnul, a ochoty stávajících překladatelů přijmout mezi sebe někoho nového, tak se budou někteří z vás jistě setkávat v příští sezóně s mým jménem i v jiných titulcích. Kdyby pro mě měl někdo nějakou nabídku cvakněte zprávu do komentářů. Takže díky za podporu a užijte si aktuální díl.

 

P.S. Mám dojem, že přes léto se objeví snaha sestavit nový překladatelský tým, proto nechť se zájemci ozvou na email v patičce.

 

TobiasRieper

Diskusní téma: Nové titulky

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Vyhledávání

Stav titulků

6x20 - Happy Hour

Aktuálny stav

 

Nasledující díl


 Reklama

Podpořte tento web!

Umístěte na svůj web tuto ikonku s odkazem na tuto stránku!

Pro výměnu ikonky mě kontaktujte na mailu nebo v Knize návštěv!

Návštěvnost

TOPlist

od 1.10. 2008