Ach jo.

23.04.2009 22:19

Máte pocit, že máme nějakou povinnost, že se vám musíme zodpovídat, že není potřeba rozlišovat češtinu od slovenštiny? Tak to jste na špatném místě!

Děláme titulky ve svém volném čase. Nic za ně nechceme, tudíž nemáme ani žádnou zodpovědnost. Víme, že od nás není pěkné, vydávat titulky s velkým zpožděním, jak je u nás zvykem. Nás samotné to štve, ale musíme si všichni uvědomit, že to je práce, kterou děláme jen pro vás. Vážně nevím, co z toho mám, když se na díl dívám v originále, s eng titulkami, s ru titulkami a cz titulkami.

Proto si myslím, že do jakékoliv kritiky by měl být zahrnut fakt, že až to bude, tak to bude. Pokud se to někomu nelíbí, ať sem nechodí. Neprudí lidi, kteří titulky tvoří a místo tohoto tapetování by mohli překládat.

Nedařilo se nám. Měli jsme problémy s rozložením práce a s dodržováním termínu. Vše víme a nepotřebujeme na to upozorňovat takovým způsobem,jaký se zde ukázal.

Budeme se snažit, aby to bylo už jen a jen lepší.

Diskusní téma: Ach jo.

Datum: 11.05.2009

Vložil: Walome

Titulek: Cože???

Cože, tady si někdo stěžoval na nevčasný udělání titulků? :-D Tak to je drsný. Já jsem jednou dělal titulky k jednomu díl Gilmorek a celý den mi zabralo 20 minut seriálu. Navíc to je hrozná práce i když člověk neumí anglicky a poprvé, kdo mě fakt zaujal, byl jingspiral, který má pravidelně hotový titulky k novým himym každou středu večer.

Ale jako nechápu, jak si někdo může stěžovat - já osobně bych to prostě nedělal, kdybych za to nic neměl a ještě kdyby mě za to někdo prudil? No tak to nasrat.

Takže pokud si někdo stěžuje, tak to ignorujte, protože zrovna v The Office je dost dvojsmyslů a frází a jsem rád, že mi to někdo přeloží.

Datum: 25.04.2009

Vložil: Petko

Titulek: Velka vdaka

Panove , velka vdaka za skvelu pracu, ktoru na titulkoch odvadzate, z prudicom si nic nerobte ;)

Datum: 24.04.2009

Vložil: Dabel

Titulek: :)

Jsem rád, že sem chodí lidé,kteří to chápou.

Datum: 24.04.2009

Vložil: Karel K.

Titulek: Chlapi

Chlapi, nenechte se prudit. Je to vaše DOBROVOLNÁ práce pro nás a můžete ji dělat kdy chcete, kdy máte čas a stejně tak ji dělat nemusíte. Já si vás tady vážím, díky vašim titulkům jsem se nesčetněkrát pobavil a jsem vám vděčný. Nenechte si zkazit náladu někým, kdo si myslí, že když jste něco začali dělat a děláte to zadarmo, tak že to tak musí být navždy.

Datum: 24.04.2009

Vložil: slefade

Titulek: good job!

hosi, odvadzate super pracu, nerieste ziadne blbe poznamky na vasu adresu, takych sa vzdy zopar najde..
ja sa tiez neviem niekedy dockat,ale tak ked to pride,tak je to super! =)

Datum: 24.04.2009

Vložil: Evzen

Titulek: Díky - ale chtělo by to lepší systém

Chtělo by lo lepší systém, například na bázi wiki, rád bych s překladem pomohl, když mám pár hodin čas, takže bych ocenil kdyby byly dostupné anglické titulky a pracovní verze čekých titulků někde na FTP serveru pro registrované uživatele kde by se dala společná práce sdílet. Při větším počtu překladatelů to máme hotové do druhého dne. A na prudiče se vykašlete, myslím že by se tu našlo hodně lidí včetně mě kteří by rádi poděkovali za dosavadní úsilí.

Datum: 23.04.2009

Vložil: Vlado

Titulek: mhm

a samozrejme aj za slobodu prejavu ... krasne si to pomazal
uz som raz povedal, ze to je miesto pre diskusiu tak preco to mazat, vsak? ;)

Datum: 23.04.2009

Vložil: Dabel

Titulek: Re: mhm

Pač tam taová bordel nepatří. A už vážně přestaň prudit. Pokud bys byl co k čemu, tak uděláš titulky sám, ale to je moc práce, vid. Tak už toho nech, bo něco začni dělat.

Datum: 24.04.2009

Vložil: Vlado

Titulek: Re: Re: mhm

ja uz nieco robim; chodim na dva skoly a okrem toho pracujem 20 hodin tyzdenne
a keby som vedel anglicky dost dobre na to aby som mohol prekladat tak si najdem cas aj pri takomto svojom rozvrhu (opakujem to s tou eng uz asi po desiaty krat, ignorant ;))

Datum: 24.04.2009

Vložil: Viktor

Titulek: Re: Re: Re: mhm

tak si skus miesto bakalara na FF zapisat kurzy anglictiny a mozno o pol roka budes prekladat aj ty :-)

Vyhledávání

Stav titulků

6x20 - Happy Hour

Aktuálny stav

 

Nasledující díl


 Reklama

Podpořte tento web!

Umístěte na svůj web tuto ikonku s odkazem na tuto stránku!

Pro výměnu ikonky mě kontaktujte na mailu nebo v Knize návštěv!

Návštěvnost

TOPlist

od 1.10. 2008