The Office na TV Prima!!

22.12.2008 14:29

Zdravím všechny fanoušky,

 

předpokládám, že Vám neuniklo, že TV Prima zakoupila práva na současné velmi úspěšné americké sitcomy, mazi nimiž nechybí ani The Office! Po mailu na programové oddělení TV Prima mi bylo sděleno, že bližší informace k nasazení jednotlivých titulů do vysílání budeme informováni prostřednictvím televize již v lednu. Doufejme, že najede na úspěšný americký model vysílání těchto a naše seriály budou vysílány v prime-timu, byla by velká škoda je zabít v odpoledních hodinách....

 

Mezi tituly, k nimž TV Prima zakoupila vysílací práva mimojiné patří How I Met Your Mother, My Name Is Earl, The Big Bang Theory a mnohé další.

 

Kvůli oslovení širšího spektra diváků budou zřejmě všechny seriály v dabingu, což možná i přes nevolli fanoušků berme jako fakt.

Kdo nadabuje Michaela? Kdo nás bude provokovat jako Dwight? Zvládne někdo hlas Kevina?

 

shishka

 

 

 

Diskusní téma: The Office na TV Prima!!

Datum: 27.10.2009

Vložil: Aninkaz@email.cz

Titulek: "hádej kdo jsem"

Vážení!
Mám velmi ráda Váš pořad "Hádej kdo jsem".Sleduji ho od samého počátku a nemá opravdu chybu!
Za to ale pořad "Hádej kdo lže"-tak to je tedy jedna hrůza ! Nevím čím to je! Herecké obsazení je stejné, jako ve výše jmenovaném pořadu, a přitom se to nedá srovnat ani omylem.
Tak jen doufám, že nám nezrušíte "Hádej kdo jsem" a nenahradíte ho tou nemožnou slátaninou "Hádej kdo lže"! To by jste si naštvali hodně věrných diváků! Tak doufám, že "Hádej kdo jsem"nezmizí z vašeho programu a našich obrazovek-to by mě a jiným bylo opravdu líto.
Zdravím Vás a přeji šťastnou ruku v rozhodování! Vaše Věrná divačka Ešpandrová.

Datum: 25.01.2009

Vložil: Dabel

Titulek: :)

Ví se už něco bližšího?

Datum: 07.01.2009

Vložil:

Titulek: dabing

Pamatuju si, když se pouštěla ukázka, že Dwighta mluví Carda Retarda :D

Datum: 11.01.2009

Vložil: Balde

Titulek: dabing

Kde a kdy se pouštěla ukázka a má proboha znamenat ten Carda?!

Datum: 14.01.2009

Vložil:

Titulek: Re: dabing

na FFs08 den a hodinu si fakt nepamatuju :-D

No Josef Carda, ne? (z Tele Tele "Tak co sporťáku už máš chlapa?")

Datum: 23.12.2008

Vložil: Dabel

Titulek: :)

Dabingu se opravdu bojím. O co,že Michal bude dabovaný Rychlím. :-D

Datum: 23.12.2008

Vložil: Dabel

Titulek: Re: :)

*Rychlým. OMG

Vyhledávání

Stav titulků

6x20 - Happy Hour

Aktuálny stav

 

Nasledující díl


 Reklama

Podpořte tento web!

Umístěte na svůj web tuto ikonku s odkazem na tuto stránku!

Pro výměnu ikonky mě kontaktujte na mailu nebo v Knize návštěv!

Návštěvnost

TOPlist

od 1.10. 2008