The Office a Zlaté Glóby

14.12.2008 19:27

Byly uveřejněny nominace na jedny z nejprestižnějších filmových/TV cen: Zlaté Glóby. I náš seriál si v nominacích našel místo a to hned ve dvou kategoriích - Nejlepší komediální seriál, kde se utká např. s Californication a 30 Rock, a dále v kategorii Nejlepší mužský výkon v TV komedii, kde se Steve Carell utkává třeba s Davidem Duchovnym či Alecem Baldwinem. Steve Carell, tedy nám známý Michael Scott, si tuto cenu za The Office odnesl již v roce 2006. V obou kategoricíh samozřejmě držíme seriálu palce a snad se alespoň jedno vítězství povede.

 

Autor: maroon

Diskusní téma: The Office a Zlaté Glóby

Datum: 15.12.2008

Vložil: TobiasRieper

Titulek: Bohužel

ale Carellův Michael není pro Duchovneho Hanka soupeřem. Stejně tak se pátá sezóna Office může jen těžko rovnat s hektickým tempem Californication S2. Přesto můžeme být rádi, že ani po pěti letech vysílání atmosféra Kanclu nevyčpěla, ačkoli nemá ty koule první sezóny okopírované od britského bratříčka..

Datum: 15.12.2008

Vložil: shishka

Titulek: Re: Bohužel

Mě se třeba Californication nějak extra nelíbí. Je fakt, že jsem zatím viděl jen první season, ale seriál mě rozhodně neuchvátil tak jako Office. Naopak, podle mě je 5. série skvělá, například poslední díl byl naprosto plný skvělých hlášek..
Možná je tvůj pohled trochu zkreslen tím překládáním, je fakt, že když nějakou epizodu musíš shlédnout 4x během tří dnů kvůli titulkům, tak aspoň teda u mě je situace následovná: 1. shlédnutí super!, 2. shlédnutí: ještě lepší, kvůli pochopení "skrytých" vtipů a narážek; 3. shlédnutí nuuuda 4. shlédnutí: už to dejte pryč! :-) Holt, taková je práce překladatelů...

Datum: 16.12.2008

Vložil: TobiasRieper

Titulek: Re: Re: Bohužel

Z mého pohledu je Michael docela stagnující postava. Takový nekňuba, který říká co si myslí a nemá vkus. Sice se s ním člověk mnohem spíš stotožní, ale narozdíl od Gervaisova Davida se dostává až na druhou kolej (za Schruty, Jimy a nově i Andyho).. Brent byla prostě bomba. Nemohl jsem ho na obrazovce vystát a každou scénu jsem dychtil po tom co zase provede. Michaela mi je spíš líto.
S Hankem je to podobné. Člověk si nemůže být nikdy jistý co s ním mají scénáristé v plánu (obecně dostává možnost předvést více než jednu hereckou polohu) a Duchovny jakoby přijal Stanislavského metodu za svou.

Vyhledávání

Stav titulků

6x20 - Happy Hour

Aktuálny stav

 

Nasledující díl


 Reklama

Podpořte tento web!

Umístěte na svůj web tuto ikonku s odkazem na tuto stránku!

Pro výměnu ikonky mě kontaktujte na mailu nebo v Knize návštěv!

Návštěvnost

TOPlist

od 1.10. 2008