Nová sezóna odstartovala!

26.09.2008 22:16

Včera ve 21:00 východoamerického času odstartovala již pátá sezóna seriálu The Office. Autoři nešetřili a nadělili nám rovnou dvouepizodu, tedy déla dílu přesahuje 40 minut. Co se týče titulků: Snažil jsem se kontaktovat uživatele serveru titulky.com mgb, ale zatím mi neodpověděl skrze dotaz prostřednictvím diskuze u jeho posledních titulků. Jiný kontakt jsem na něj nesehnal. Pokud se mi neozve do doby vydání US titulků, tak se vrhnu do překladu sám. Pokud někdo narazíte na webu na americké titulky, prosím pošlete mi odkaz buď na mail nebo do diskuze pod článkem, urychlíte tím překlad :)

V sekci download přibyly nějaké wallpapery s našimi hrdiny :)

 

První díl páté série naleznete ke stažení v rubrice Download: Přímé stahování (Hellshare.com) a Torrent

Diskusní téma: Nová sezóna odstartovala!

Datum: 27.09.2008

Vložil: koff

Titulek: ENG 5x01

https://www.tvsubtitles.net/subtitle-28348.html

Datum: 28.09.2008

Vložil: shishka

Titulek: Re: ENG 5x01

dík, jdu na překlad ;)

Vyhledávání

Stav titulků

6x20 - Happy Hour

Aktuálny stav

 

Nasledující díl


 Reklama

Podpořte tento web!

Umístěte na svůj web tuto ikonku s odkazem na tuto stránku!

Pro výměnu ikonky mě kontaktujte na mailu nebo v Knize návštěv!

Návštěvnost

TOPlist

od 1.10. 2008