Hláška týdne - Epizoda 9: Přebytek

09.12.2008 00:03

"Opravdová svatba"

Angela Martin, Dwight Schrute a (nezúčastněný) Andy Bernards

 

Angela:

Dwighte, myslela jsem, že vím co chci.

A pak, když jsem tu byla s tebou a

německým mennonitským knězem...

Zdálo se to tak správné.

Udělala jsem chybu, když

jsem si vybrala Andyho.

 

Dwight:

Vím o tom.

A proto jsem se o všechno postaral.

 

Angela:

Co tím myslíš?

 

Dwight:

Opičko, on je opravdový kněz.

A ty jsi řekla své ano, já řekl své ano.

A Andy nepodepisoval vyúčtování.

Podepsal dokument o tom, že nám bude svědčit.

 

Angela:

Dwighte, to se nepočítá!

 

Dwight:

Ano, jistěže se to počítá, paní Schrute.

Není má chyba, že neumíš německy.

Říkám ti, abys na ní chodila, už roky.

Diskusní téma: Hláška týdne - Epizoda 9: Přebytek

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Vyhledávání

Stav titulků

6x20 - Happy Hour

Aktuálny stav

 

Nasledující díl


 Reklama

Podpořte tento web!

Umístěte na svůj web tuto ikonku s odkazem na tuto stránku!

Pro výměnu ikonky mě kontaktujte na mailu nebo v Knize návštěv!

Návštěvnost

TOPlist

od 1.10. 2008