Hláška týdne - Epizoda 8: Falešná hra s Tobym

09.12.2008 00:01

Dokonalý zločin

Dwight Schrute

 

 

Co by byl můj dokonalý zločin?
O půlnoci se vloupat do Tiffany´s.
Šel bych do podzemního trezoru?
Ne, šel bych po lustru.
Je neocenitelný.
Jak ho budu sundávat přistihne mě žena.
Řekne, abych přestal.
Je to obchod jejího otce.
Jmenuje se Tiffany. Odmítnu.
Celou noc se milujeme.
Ráno. Přijdou policisté
a já uteču v jedné z jejich uniform.
Řeknu jí, že se sejdeme v Mexiku.
Ale pojedu do Kanady.
Nevěřím ji.
Mimoto mám rád chlad.
O 30 let později dostanu pohlednici.
Mám syna, který je policejní velitel.
Tady začíná být ta příhoda zajímavá.
Povím Tiffany, že se sejdeme v
Paříži u Trocadéro.
Celé ty roky na mě čekala.
Nikdy neměla jiného milence.
Je mi to fuk.
Neukážu se.
Jedu do Berlína.
Tam jsem totiž schoval lustr.

Diskusní téma: Hláška týdne - Epizoda 8: Falešná hra s Tobym

Datum: 15.08.2009

Vložil: Johny

Titulek: xD

omg tuto hlasku si nevzpominam ani :D dwight je nejvetsi hvezda serialu :)

Datum: 11.12.2008

Vložil: bujk

Titulek: dwight und company of destroyers

takovej týpek :D :D :D

Vyhledávání

Stav titulků

6x20 - Happy Hour

Aktuálny stav

 

Nasledující díl


 Reklama

Podpořte tento web!

Umístěte na svůj web tuto ikonku s odkazem na tuto stránku!

Pro výměnu ikonky mě kontaktujte na mailu nebo v Knize návštěv!

Návštěvnost

TOPlist

od 1.10. 2008