DVD obaly na The Office

27.12.2008 02:26

Jsou tu Vánoce, máme před Silvestrem, ale na stránkách The Office se nelení.

Ne že bych neměl co dělat, ale holt se mi do povinností nechce, a tak jsem dnešní večer zasvětil tvorbě DVD obalů.

Patřím k amaterským grafikům, kteří se učí stylem pokus-omyl, takže nečekejte žádné grafické orgie :)

Jsou to první DVD obaly, které Vám zde nabízím ke stáhnutí, další verze těchto nevylučuji, ale neslibuji, víte jak je to s časem...

Takže komu se budou líbit, nechť stahuje a užívá do sytosti :)

 

DVD obaly najdete v příslušné sekci (nebo klikněte zde)

 

P.S. Přivítám Vaše komentáře a podněty k DVD obalům v této diskuzi ;)

 

shishka

Diskusní téma: DVD obaly na The Office

Datum: 27.12.2008

Vložil: Mirak

Titulek: obaly

No vzhledem k tomu, že má pátá řada mít 28 epizod, tak bych už možná teď zmenšil písmo :-)
btw. obaly nejsou určitě špatné, ale možná by byly hezčí, kdyby se tam místo jednotlivých postav daly vždycky oficiální fotografie k dané řadě.

Datum: 27.12.2008

Vložil: Dabel

Titulek: :)

Já to čtu,ale jsem líný psát.

Datum: 27.12.2008

Vložil: TobiasRieper

Titulek: Well done

Na druhou stranu snad bude ještě pátá sezóna pokračovat, takže skoro předčasné;)

Jinak mám dojem, že si tady chatujem mezi sebou. Nikdo to tu asi nečte.

Vyhledávání

Stav titulků

6x20 - Happy Hour

Aktuálny stav

 

Nasledující díl


 Reklama

Podpořte tento web!

Umístěte na svůj web tuto ikonku s odkazem na tuto stránku!

Pro výměnu ikonky mě kontaktujte na mailu nebo v Knize návštěv!

Návštěvnost

TOPlist

od 1.10. 2008