Chtěli jste rychlost?

26.04.2009 20:52

Chtěli jste rychlost? Máte ji mít! Dnes v dopoledních hodinách konečně vyšly eng titulky. K večeru přišli se svojí verzí titulků kamarádi z východu. A nyní přicházíme na řadu s titulkami i my . Překlad se na první pohled netvářil nijak složitě, ale nebyl by to seriál The Office, aby si na nás nepřichystal vtípky, které nesmí být vtipné, ale zato řádně trapné. Oba překladatelé se po nedělním obědě pustili do práce a já jsem si s tím potom taky pěknou dobu hrál. Doufam, že překlad oceníte a společně zatneme tipec všem rejpalům! Ty nejtrapnější vtípky vám přeje překadatelský tým.

Diskusní téma: Chtěli jste rychlost?

Datum: 02.05.2009

Vložil: Lukas

Titulek: DA parada

super , děkuji moc, seriál jsem kdysi stáhnul omylem a teď jsem ve stádiu kdy "to prostě musím mít" !!

Datum: 28.04.2009

Vložil: Dabel

Titulek: :)

Slavný shishka ty titulky dělá už asi třetí týden a stále se neozval.

Datum: 27.04.2009

Vložil: Rimmer

Titulek: 5x20 Dream Team

Ou, omyl. 5x20 samozřejmě.

Datum: 27.04.2009

Vložil: Rimmer

Titulek: Titulky k 5x23 Dream Team

A české titulky k 5x23 Dream Team už jsou na světě?

Datum: 27.04.2009

Vložil: selfade

Titulek: VYBORNE!

Hosi, ste jednicky! Fakt mam radost. Akurat som sa chcel do prekladu pustit sam,super,ze nemusim =)

Datum: 27.04.2009

Vložil: dainio

Titulek: Tak takhle to má být...

Výborně ! Jsem rád, že už nejsou nějaké extra dlouhé prodlevy v překládání titulků....polepšily jste si o 100% -- za to Vám fakt díky !!!

Datum: 26.04.2009

Vložil: Lenny

Titulek: Dobrá práce

Velká gratulace za dobrý překlad...

Datum: 26.04.2009

Vložil: Karel K.

Titulek: Co dodat...

Co dodat? Jste borci!!! Díky, pánové!

Vyhledávání

Stav titulků

6x20 - Happy Hour

Aktuálny stav

 

Nasledující díl


 Reklama

Podpořte tento web!

Umístěte na svůj web tuto ikonku s odkazem na tuto stránku!

Pro výměnu ikonky mě kontaktujte na mailu nebo v Knize návštěv!

Návštěvnost

TOPlist

od 1.10. 2008